Dear Shoppers

Salam...Di sini saya hanya menjual tudung daripada Nurbarakah Collection (NBC) sahaja. Saya tahu ia agak terlambat kerana di luar sana sudah banyak NBC di jual secara on-line... tapi tak salahkan kalau saya nak mencuba?
NBC juga menghasilkan tudung plain (kosong) dan bercorak mengikut trend terkini drpd material yang bermutu tinggi dan dijamin kualitinya. Tudung-tudung drpd NBC ini juga senang untuk dipakai dan mudah untuk di jaga. Ia amat sesuai untuk semua event dan semua peringkat umur.
So friends.. grab one and try it.. I'm sure u'll love it! So Happy shopping with me....
Butik Hayati.

Wednesday 16 December 2009

NB Special Edition

Ini adalah keluaran terbaru Nurbarakah Collection. Sambutan daripada peminat-peminat setia NB Collection amat menakjubkan sehingga tak sempat saya nak upload gambar di blog saya (habis dijual). Tapi jika ada yang berminat bolehlah menghubungi saya. Insya Allah akan ada lagi di keluaran akan datang.

Harga bagi NB Collection Special Edition ini ialah RM80.00 bagi tudung Awning Thai Silk, manakala bagi Full Lycra ialah RM75.00. Cantik sangat. Sesuai untuk ke majlis makan malam dan kenduri-kendara. Bagi anda yang inginkan kelainan dan ingin menyerlahkan lagi penampilan diri bolehlah mencuba NB Collection Special Edition ini. 


SE01
SOLD TO KAK TIM


SE02
SOLD TO AUNTY AT ALAM BUDIMAN

No comments:

Post a Comment